Chemia, tak.
Naświetlanie? No nie wiem, nie chcę tutaj nikogo wprowadzać w błąd, ale Leśny dostał już taka dawkę naświetlań, że dalsze naświetlanie, chyba już nie wchodzi w grę.
Nie wiem co o tym myśleć, albo pomylone ( oby ) rozmiary ale jak ja porównuję te badania wcześniej w w kwietniu / 17r guz miał rozmiar 18x8 teraz doktor porównując przyjął ze w wtedy miał 30x15 ???????
Właśnie jestem po pierwszym kursie za tydzien jeszcze jeden krótki jedno dniowy a nawet tylko dwu trzy godzinny.
Czuję się bardzo dobrze, nie daje mu się.
[ Dodano: 2018-01-14, 00:08 ]
mam mieć sześć takich serii raz w miesiącu
Leśny, a wchodzą w grę może jakieś naświetlania o których pisała Iza-55?
Ja wprawdzie twierdzę, że po takich dawkach jakie przyjąłeś, żadnych naświetlań już nie może być, lecz ja nie jestem lekarzem.
Może rozmawiałeś na ten temat z lekarzem prowadzącym?
W tej chwili nikt nawet nie chce słyszeć o naswietlaniach, to ma być nowatorski schemat stosowany w Chinach gdzie zachorowań na raka nosogardła jest najwięcej.
W 2010 r. tutaj na forum "anakin" kontaktował się z profesorem Williamem Wei z Hong Kongu. Chirurgiem onkologiem. Zapytanie wtedy było o to, czy można operować wznowę. Profesor kategorycznie odpowiedział, że nie. Faktycznie w Chinach, nie wiedzieć dlaczego jest najwięcej przypadków zachorowań na raka nosogardła.
A Twój nowatorski schemat daje dużą nadzieję w leczeniu. Bardzo dużą. Trzymam kciuki, będzie dobrze!
Wiedzieć, wiedzieć... ogólnie w deltach dużych rzek. Chodzi o wirus Epsteina-Barra. Między innymi.
Właśnie tak. Z racji, że mam drugi nowotwór w jamie ustnej, w Gliwicach miałam badania w kierunku EBV. Lekarze byli niemal pewni, że mam tego wirusa i on przyczynia się do tych zachorowań. A jednak. Nie jestem "zawirusowana".