DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
guz pod uchem
Autor Wiadomość
betka91 


Dołączyła: 23 Sie 2018
Posty: 25
Pomogła: 1 raz

 #31  Wysłany: 2018-11-16, 22:09  


coś takiego mam..


20181115_091430.jpg
guzek
Pobierz Plik ściągnięto 175 raz(y) 2,17 MB

 
marzena66 
MODERATOR



Dołączyła: 13 Lip 2014
Posty: 9161
Skąd: gdańsk
Pomogła: 1616 razy


 #32  Wysłany: 2018-11-18, 14:54  


betka91,
No widać guziołą, nie ma co ukrywać i na wierzchołku lekko sinawy. Musisz cierpliwie wyczekać, bez dokładnych badań nic nie wymyślimy ale jest szansa na zmianę łagodną jak pokazują na razie badania.

Trzymaj się i czekamy na dalsze informacje.
 
betka91 


Dołączyła: 23 Sie 2018
Posty: 25
Pomogła: 1 raz

 #33  Wysłany: 2018-11-26, 08:27  


Miałam w piątek rezonans, wynik za tydzień u lekarza prowadzącego, a ja mam konsultację przed operacją dopiero 20 grudnia. Zapytałam Panią od rezonansu czy jak przyjadę to czy wydadzą mi wynik.. podobno nie, telefonicznie i listownie też nie uzyskam, powiedziała mi że dowiem się wszystkiego na konsultacji, troszkę zaczęłam marudzić, że to miesiąc czekania, że ciężko mi będzie, że co jak coś okaże się złego? Powiedziała, że wtedy przesunął operacje, jeśli faktycznie coś będzie nie tak, ale to musi być decyzja lekarza, powie mi 20 grudnia. A cisnęłam ten temat dlatego że w ciągu jednej nocy z wtorku na środę powiększył mi się ten guzek.. i nie wiem co robić? Zgłosić to komuś? Zgłaszałam to tej Pani od rezonansu ale nic nie powiedziała.. czekanie to najgorsza sprawa :/
 
marzena66 
MODERATOR



Dołączyła: 13 Lip 2014
Posty: 9161
Skąd: gdańsk
Pomogła: 1616 razy


 #34  Wysłany: 2018-11-27, 20:04  


betka91,
A nie możesz iść do tego lekarza, z którym jesteś umówiona na operację?, trochę dziwne, że to tak Ci rośnie z dnia na dzień, właściwie w ciagu nocy a boli Cię to, zmieniło kolor, coś się wokół tego dzieje?

pozdrawiam
 
betka91 


Dołączyła: 23 Sie 2018
Posty: 25
Pomogła: 1 raz

 #35  Wysłany: 2018-11-28, 19:51  


Dziś dowiedziałam się, że wynik rezonansu już jest w systemie, po zapoznaniu się z nim Pani z poradni stwierdziła, że niestety nie zostanie mi wydany bez konsultacji wyniku z lekarzem, a ona dopiero 20 grudnia.. więc zadzwoniłam i przedstawiłam sytuację rejestratorce prywatnego gabinetu lekarskiego i doktor ma sprawdzić wynik i mam przyjechać w poniedziałek na wizytę prywatną i go omówić. Więc pojadę... dni na szczęście uciekają szybko to do poniedziałku wytrzymam i mam nadzieję, że będzie coś więcej wiadomo.
Co do guza, to bolał tzn był czuły na dotyk kilka dni przed powiększeniem i kilka dni po. Teraz nie boli. Bok guza jest twardy, środek miększy od boków. Dalej środek jest siny.
 
betka91 


Dołączyła: 23 Sie 2018
Posty: 25
Pomogła: 1 raz

 #36  Wysłany: 2018-12-04, 09:49  


Bylam wczoraj u swojej Pani doktor. Powiedziala ze patrzac na wszystkie moje wyniki, na wyglad guza i z jej doświadczenie, mysli ze jest to zmiana lagodna. Jakas torbielka, kaszak, lub zropialy wezel chlonny, watpi zeby byl to guz slinianki i cos zlosliwego. W wyniku MR jest napisane ze moze to byc gruczolak wielopostaciowy ale uwaza ze tak to nie wyglada wiec mam na to nie patrzec. 20 grudnia mam konsultacje przed operacja. 7 stycznia bez zmian operacja wyciecia guza i wtedy bedzie juz cos wiecej wiadomo. A po histoppatologicznym badaniu bedzie juz pewnosc. Wiec w sumie mozna powiedziec ze jestem spokojniejsza i byleby do stycznia :)

Wynik rezonansu

[ Dodano: 2018-12-04, 09:53 ]
Do pobrania


[ Komentarz dodany przez Moderatora: marzena66: 2018-12-05, 19:48 ]
Proszę nie wklejać wyników jako fotosiki (usunęłam) tylko jako załączniki do posta.



7ECFABBB-9A6B-4143-B466-497537E20427.jpeg
Pobierz Plik ściągnięto 201 raz(y) 642,16 KB

 
marzena66 
MODERATOR



Dołączyła: 13 Lip 2014
Posty: 9161
Skąd: gdańsk
Pomogła: 1616 razy


 #37  Wysłany: 2018-12-05, 19:51  


betka91,
Nic nie wymyślimy, trzeba to wyciąć i przebadać, dopiero będzie wiadomo czym jest ten guz. Jest ograniczony, nigdzie nie nacieka, nie ma zaatakowanych węzłów chłonnych więc miejmy nadzieję, że dobrze to wróży.

Powodzenia, usuwaj i czekamy na wynik ostateczny.
 
betka91 


Dołączyła: 23 Sie 2018
Posty: 25
Pomogła: 1 raz

 #38  Wysłany: 2018-12-06, 12:28  


Tak wiem, czekam cierpliwie na operacje, na pewno odezwę się po operacji i jak już będę miała wyniki histopatologicze :) dziękuje za wsparcie i każdą odpowiedź :)
Pozdrawiam serdecznie
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


logo

Statystki wizyt z innych stron
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group