1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Nowotwór jelita grubego - przrzuty czy to wyrok, błagam pomo
Autor Wiadomość
Jola12 


Dołączyła: 16 Cze 2016
Posty: 49

 #16  Wysłany: 2016-06-19, 08:30  


Pije xenne z aktivią, i czopek glicerynowy wziął na noc wczoraj. Jutro ma wizytę u onkologa, podejmą jakąs decyzje , ale boje sie do jutra może doprowadzić do niedrożności jelita , nie znam się na tym ale czytam ze to bardzo niebezpieczne.
 
marzena66 
MODERATOR



Dołączyła: 13 Lip 2014
Posty: 9836
Skąd: gdańsk
Pomogła: 1765 razy


 #17  Wysłany: 2016-06-19, 09:35  


Jola12,

Spróbujcie śliwki, mogą być suszone, siemię lniane, jabłka, niech tato dużo pije to powinno trochę pobudzić jelita do pracy.

Spokojnie, nie od razu nastąpi niedrożność jelit. Obserwujcie tatę, przy niedrożności są silne bóle brzucha, mogą być wymioty/nudności, nie sposób nie zauważyć, że coś złego się dzieje.

pozdrawiam
 
Jola12 


Dołączyła: 16 Cze 2016
Posty: 49

 #18  Wysłany: 2016-06-19, 17:32  


Dziękuje, wczoraj dwie xenny i aktivie oraz czopek na noc , rano siemię i udało się . Dzisiaj mama mówi że czuje się dobrze nawet na ogródek pojechali, z zewnątrz wcale po nim nie widać, wysoki, przystojny, opalony ..życie jest niesprawiedliwe. Zastanawiamy się co lekarz jutro powie jakei będą rokowania.

[ Dodano: 2016-06-20, 12:48 ]