CZERNIAK epitelioidalny IIst.Clarka Breslov 1,5 mm
Witam serdecznie o swojej chorobie dowiedziałam się na początku marca 2012r i świat mi sie zawalił. Mam 31 lat i dwie małe córeczki 4 i 7 lat. Zaczynam walkę,ale nie wiem co dalej robić,o co pytać lekarzy dlatego proszę Wszystkich zmagających sie z tą przeklęta chorobą o rady, wskazówki. 03.04 ide do CO w Warszawie na poszerzenie blizny i usunięcie wartownika. Czy może mi Ktoś odpowiedzieć czy chirurg zachował odpowiednie marginesy wycinając mi znamię.
Przytoczeę swoój wynik:
Melanoma Malignum epithelioides II st. Clarka
Breslov 1,5 mm.
Excisio completa.
Brak odczynu limfocytarnego wokól zmiany, brak owrzodzenia.
Zmiana barwnikowa śr. 0,4 cm z 0,1-0,2 cm marginesem skóry.
Margines wgląb 0,2-0,3 cm.
Iza, nie znam się tak bardzo na wynikach ale doczytałam tam,że wycięte kompletnie A do tego stopień Clarka i Breslowa napawa duuużym optymizmem.
marginesy poszerza się po to by sprawdzić czy skóra wokół ogniska jest czysta a wartownika pobiera się, by sprawdzić czy nie ma przerzutów do węzłów chłonnych.
Trzymaj się, nie bój się i pamiętaj,ze nie jesteś sama. ;***
Pamiętaj,że pozytywne nastawienie i sama chęć walki z tym ropuchem to 90% sukcesu- ja w to wierzę.
Czerniak złośliwy, Clark III, naciek 9 mm
Melanoma epithelioides partim fusocellulare typus nodularis cutis, exulcerans, T4bN1aM0
» Mój wątek na tym Forum «
Dziękuję kochana,właśnie zakończyłam czytać Twój wątek i powiem szczerze,że wbiło mnie w podłogę.Zaraz jeszcze"nakręcę" się pozytywną siłą czytając Twojego bloga i hejaaaa do przodu przecież mam dla kogo walczyć.
Melanoma epithelioides partim fusocellulare typus nodularis cutis, exulcerans, T4bN1aM0
Tak,więc jutro wielki dzień.Idę do CO na badania,wtorek poszerzenie marginesów i wycięcie wartownika.Zaczynam się denerwować,proszę bardzo o mocne kciukaski.
Iza, jesteśmy tu, czekamy , myślimy o Tobie i mocno zaciskamy paluchy
Odzywaj się koniecznie , najszybciej jak bedziesz tylko mogła