1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
prośba o pomoc
Autor Wiadomość
Alina Krzemińska 


Dołączyła: 31 Lip 2009
Posty: 1
Skąd: Gdańsk

 #1  Wysłany: 2009-08-01, 00:15  prośba o pomoc


Witam
Piszę drugi raz,pierwsza wiadomość poszła w kosmos,ale takie są moje komputerowe umiejętności.Mam 53 lata,intensywnie pracuję i palę papierosy od 30 lat i brak mi siły aby żyć.Od kilku miesięcy odczuwam silny ból w okolicy lewej piersi.Zrobilam badania serca i po konsultacji z kardiologiem ,wszystko o.k.Zrobilam mammografię i też w porządku.Po tomografii w ramach badań przesiewowych "zbadaj płuca" mam guzek w miąższu płuca,strona lewa segment 3 ,wymiar 4,8 mm w miąższu płuca ,częściowo lity.Kolejną tomografię wyznaczono mi za rok.Onkolog ,u którego konsultuję mammografię również każe czekać(na co?),na pytanie o badania np.Pet czy inne stwierdził,że żadne badania nie dają pewności,a umieralność na raka płuc wynosi 90%.Czy mam już porządkować swoje sprawy,czy mogę coś zrobić?.Jestem inżynierem i czekanie na niewiadomo co nie leży w mojej naturze.Poza bólem silnym w okolicy góry piersi i totalnym brakiem siły nie wystepują żadne inne objawy,tylko czasami mam silne ataki kaszlu.Proszę podpowiedzcie ,co mogę zrobić.
Alina[/list]
_________________
alina
 
Mrakad 



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 322
Skąd: Warszawa
Pomógł: 28 razy

 #2  Wysłany: 2009-08-01, 09:34  


Witaj Alina,

Dane, które podałaś są tak ogólne, że trudno jest cokolwiek powiedzieć.