1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Iwka3219 - komentarze
Autor Wiadomość
roman1130 
PRZYJACIEL Forum



Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 2050
Skąd: Alwernia
Pomógł: 557 razy

 #271  Wysłany: 2012-06-26, 11:03  


Nie znam się na poezji, ale wzruszyłaś twardego chłopa...
Chyba że ja już nie taki twardy.
i już nie taki chłop...

Piękne Iwonko naprawdę,,,, :cmok: :in_love:
_________________
romek
 
 
iwka3219 
PRZYJACIEL Forum


Dołączyła: 02 Cze 2010
Posty: 915
Pomogła: 219 razy

 #272  Wysłany: 2012-06-27, 16:59  


Romeczku,

Tak sie ciesze , ze do mnie zagladasz.. Wiesz taki tekst dostalam o 4 nad ranem, kiedy ktos za mna tesknil.. dzis ten tekst tak bardzo pasuje do tego, jak ja tesknie za Tata.Ostatnio mam duzo na glowie w pracy, ale czesto zdarza sie, ze lzy same cisna sie do oczu kiedy przewijam liste kontaktow w telefonie i pasek zatrzymuje sie na nazwie - TATKO .. a palec chce wcisnac guzik.. Wybierz.. ale jak w zacytowanej piosence.. pozostalo juz tylko mowienie listami.. I ten ogromny bol i wyrzuty sumienia, ze ja czegos nie dopilnowalam, ze cos moglam wiecej , tak potwornie mnie serce sciska.. i ciagle slysze, jak mnie Tato wolasz i jak wolasz.. pomoz.. a ja pomoc Ci nie moge.. mam nadzieje, ze mi to kiedys Wybaczysz..wszystko..

I mimo, ze nie wierze w boga, kocham poezje Twardowskiego ... Tatko...

sam nie czyniłem dobrego
ani mniej ani więcej
to tylko anioł rozdawał
czasami przez moje ręce
kochać też nie umiałem