1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Mięśniaki macicy
Autor Wiadomość
Madzia70 
LEKARZ Med.Rodzinnej Lekarz Hospicyjny



Dołączyła: 26 Lut 2011
Posty: 3397
Skąd: okolice Warszawy
Pomogła: 1777 razy

 #31  Wysłany: 2012-11-29, 00:22  


Wiosenna,
Poradnia Genetyczna jest np. w Warszawie przy CO (skierowanie może być od lekarza z rejonu). Nie znam się dobrze na genetyce nowotworów, ale zdaje się, ze mięsak nie ma prostego dziedziczenia. Mówiąc o dodatnim wywiadzie rodzinnym jako wskazaniu do usunięcia zmiany miałam na myśli raczej ogólną podatność na nowotwory w rodzinie.
_________________
"Zobaczyć świat w ziarenku piasku, Niebiosa w jednym kwiecie z lasu. W ściśniętej dłoni zamknąć bezmiar, W godzinie - nieskończoność czasu." - William Blake -
 
Wiosenna 


Dołączyła: 02 Lis 2012
Posty: 28

 #32  Wysłany: 2012-11-29, 09:13  


Dziękuję za wyjaśnienie-Madzia70. Czyli jeśli w mojej rodzinie po stronie Taty występowały nowotwory-babcia,tata,siostra dziadka,matka dziadka,to ja jestem w grupie ryzyka?
 
sarenka 
PRZYJACIEL Forum


Dołączyła: 08 Wrz 2011
Posty: 650
Pomogła: 120 razy

 #33  Wysłany: 2012-11-29, 11:13