1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znaleziono 1 wynik
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: zastrzyki z witaminy C
ambra

Odpowiedzi: 86
Wyświetleń: 86080

PostDział: Wspomaganie konwencjonalnego leczenia onkologicznego   Wysłany: 2016-07-30, 11:17   Temat: zastrzyki z witaminy C
Nie jestem lekarzem, jestem osobą opiekującą się chorym. Nie ma wielkiego doświadczenia, wiedzę czerpię z forum oraz literatury fachowej - publikacji naukowych.

Leczenie wit.C 3 osoby mi znane ją stosowały - jedna chora na nowotwór jajnika, druga na nowotwór piersi, trzecia na nowotwór jelita grubego. Jedna odeszła 4.09, druga na 24.12, trzecia 03.05. Wszyscy wierzyli w metodę niekonwencjonalną (tylko), leczyli się w Niemczech wit.C i stosowali zasady z książki Pana Zięby. Twierdzili, że chemia zabija…

Czwarty znajomy chory na nowotwór jelita, leczony konwencjonalnie, w sumie ok 38 wlewów chemii. Oprócz tego stosował zalecenia z książki Pana Zięby. Lektura przyprawiała o fanatyzm, każdemu wytykał błędy żywieniowe, wskazując jak powinno się jeść. Odszedł po 47 tyg od chwili diagnozy.