1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znaleziono 1 wynik
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Niekonwencjonalne metody leczenia raka
Kaska89

Odpowiedzi: 275
Wyświetleń: 164152

PostDział: Wspomaganie konwencjonalnego leczenia onkologicznego   Wysłany: 2013-10-20, 13:11   Temat: Niekonwencjonalne metody leczenia raka
Witam. Nie znam się na niekonwencjonalnych metodach więc za bardzo się nie wypowiem, wspomnę tylko o 2 o których słyszałam nieco więcej

1. Wit b17 - pestki moreli gorzkiej - brat taty ma firmę i jeden z jego pracowników powiedział mu, że jego szwagierka miała raka jelita, że miała być operacja a ta zaczęła jeść owe pestki i że guz bardzo się pomniejszył - oczywiście kupił je i przywiózł, jednak leżą sobie w szafce i tata ich nie zażywa - czytałam gdzieś na necie że zjedzenie większej ilości (powyżej 3 na dobę) może prowadzić do zatruć, a gdzie indziej że trzeba jeść jedną na 5 kg masy ciała a jeszcze gdzie indziej że ok 70 dziennie - przyznam że trochę o tym myślałam, i nadal nie wiem co myśleć, ale jednak tacie nie podaje.