1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
leukopenia
Autor Wiadomość
beti21_22 


Dołączyła: 26 Cze 2013
Posty: 4

 #1  Wysłany: 2013-06-26, 20:28  leukopenia


witam od 3 lat mma problem z leukocytami ,zaczne od tego ze jestem z zawodu fryzjerka co wiem ze moze miec tez taki wplyw na obnizona ich wartosc ,,,,, moje wyniki które mnie nie pokoja to leukocyty wachaja sie od 2,5 tys do 3,5 tys przy czym w tej chwili mam ich 2,5 tysnorma 4-10.00 ,nie przyjmowałam zadnych lekow ani antybiotykow co by mogło je obnizyc,do tego hematokryt 34% norma 37- 55,granulocyty 1.3 norma 1,8-7.5 ,odsetek limfocytów 39.6% norma 25-50,odsetek monocytow 9.9% norma 2-10 ,odsetek granulocytów 50,5% norma 50-80 pozostałe wyniki wszystko w normie erytrocyty 4,04 norma 3,9- 6,2 .hemoglobina 11,4 norma 11-17 ,bilirubina całk 0.55 norma 0.00-1.2,
alt/got 20.8 norma 0.0-31 ,ast /got 30.9 norma 5-34,kreatynina 0,76 norma 0.60 -1,2,białko calkowite 7,3-norma 6,0 -8 .wapn 2,33 norma 2-2,6 ,