1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 5
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Nowotwór o niepewnym i nieznanym charakterze
zibi1976

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 3550

PostDział: Nowotwory tarczycy, głowy i szyi   Wysłany: 2021-10-26, 20:48   Temat: Nowotwór o niepewnym i nieznanym charakterze
Na szczęście jestem zdrowy - byłem u lekarza z wynikiem. Ufffff. Pozdrawiam i życzę zdrowia. Lekarz wyciął mi fragment gruczołu ślinowego z przewodem a dalej w wyniku opisane białka CD... cyklina Ki67 i inne. Przepraszam ale nie da rady załaczć skanu biopsji.
  Temat: Nowotwór o niepewnym i nieznanym charakterze
zibi1976

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 3550

PostDział: Nowotwory tarczycy, głowy i szyi   Wysłany: 2021-08-29, 18:37   Temat: Nowotwór o niepewnym i nieznanym charakterze