1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 3
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Przemyślenia oleander79 :)
oleander79

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 6406

PostDział: Hyde Park   Wysłany: 2010-06-21, 12:39   Temat: Przemyślenia oleander79 :)
Nie jestem lekarzem, a filologiem i ekonomistą.
Nie wiem co oznacza "rozwiązanie na poziomie komórkowym". Napisałam to tak, jak zapamiętałam.

A szkoda, ponieważ uznałam Richelieu za lekarza, czyli osobę z większym rozeznaniem w temacie niż ja. Więc jeśli on nie patrzy w przyszłość z takim optymizmem, to ja żałuję, że nie patrzy :)

Od bardzo niedawna przychodzę na to forum i czytam dyskusję, kibicując tu wielu osobom. W moje rodzinie był tylko jeden przypadek nowotworu (piersi, hormononiezalezny, który pojawił się od silnego uderzenia, stopień chyba IIA, obecnie 2 lata w remisji) i ja miałam 5 lat temu podejrzenie ziarnicy, która w konsekwencji okazała się zwapnieniem węzła, jakąś pozostałością pozapalną. Od tej pory od czasu do czasu mam napady hipochondrii, które próbuje zwalczać metodą RTZ (ta od Simontona).

Sama chciałabym, żeby nowotwory (wszystkie) dało się chociaż skutecznie zaleczać, a one czasem odzywając się w organizmach dawałyby znów zdać sobie sprawę jak ważne jest życie i relacje między ludźmi, i to że mogę na kimś polegać.

Filozofem nie jestem, tylko przygnębia mnie ostatnio ten materializm.