1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 4
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Wynik badania rezonansu u 10 letniej dziewczynki
myszka141_2008

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 9784

PostDział: Nowotwory ośrodkowego układu nerwowego   Wysłany: 2018-02-09, 13:50   Temat: Wynik badania rezonansu u 10 letniej dziewczynki
Witaj, niestety nie znam się na tym temacie, ale podrzucę link do ciekawej wg mnie pracy na temat dojrzewania mózgu. Szukaj na stonie 5, tam jest o "terminal zone".

http://docplayer.pl/85244...netycznego.html

Mam nadzieję, ze ktoś mądry podpowie coś budującego i trzymam kciuki, żeby było wszystko ok :-)
Pozdrawam ciepło
  Temat: Tato odszedł i ... nie radzę sobie :-(
myszka141_2008

Odpowiedzi: 44
Wyświetleń: 25372

PostDział: Psychoonkologia / emocje w chorobie nowotworowej   Wysłany: 2015-05-01, 07:43   Temat: Tato odszedł i ... nie radzę sobie :-(
Gosiat ::rose:: wyrazy współczucia z powodu pożegnania z kolejnym bliskim członkiem rodziny. Chyba dopiero śmierć najbliższych pokazuje człowiekowi jakie ciężkie jest życie i że właśnie teraz wkraczamy w ważny etap nauki radzenia sobie w nim bez tych, którzy byli koło nas zawsze.