1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 3
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Proszę o interpretacje diagnozy
missy

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 3745

PostDział: Nowotwory piersi i ginekologiczne   Wysłany: 2017-12-13, 22:02   Temat: Proszę o interpretacje diagnozy
lukaszpromyk,
Ja nie jestem lekarzem, nie wiem na co choruje Mama - mogę tylko na podstawie doświadczenia stąd, z forum podejrzewać coś bardziej a coś innego mniej. Dlatego zapytałam Cię o różne aspekty zdrowia Mamy.
Po tomografii diagnoza może być, mam taką nadzieję - ale może być niepełna. I badania dodatkowe będą konieczne.
Absolutnie nie musisz niczego nigdzie dodatkowo badać, to była sugestia mówiąca, że jest taka możliwość w sytuacji gdy chcemy coś robić, działać.
Czy obecne dolegliwości Mamy narastają gwałtownie? Czy widzisz, że stan się szybko ( w ciągu godzin, dnia) pogarsza?
  Temat: Proszę o interpretacje diagnozy
missy

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 3745

PostDział: Nowotwory piersi i ginekologiczne   Wysłany: 2017-12-13, 19:58   Temat: Proszę o interpretacje diagnozy