1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 3
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Rak piersi przewodowy wieloogniskowy
butterfly

Odpowiedzi: 76
Wyświetleń: 29104

PostDział: Nowotwory piersi i ginekologiczne   Wysłany: 2013-09-03, 19:26   Temat: Rak piersi przewodowy wieloogniskowy
nikulam, rozumiem, że jesteś w szoku po takiej wiadomości. Nie jestem lekarzem, więc nie odpowiem szczegółowo na Twoje pytania.
Biopsja gruboigłowa powinna dać odpowiedź na pytanie, z jakiego typu komórek zbudowane są te guzki (pobrano materiał do badania histopatologicznego). Określenie Birads jest wysokie, a więc konieczna jest niezwłoczna konsultacja onkologiczna. To już wiesz.

Nie umiem Ci odpowiedzieć na pytanie, czy i jak bardzo Twoje rokowania spadły - bo de facto nie masz postawionej żadnej konkretnej diagnozy jeszcze /typu: jeśli to rak, to jakiego rodzaju, w jakim stadium/, na razie jesteś na etapie diagnostyki.

A i tak życie pokazuje, że lekarze też są czasem pozytywnie zaskakiwani - jeśli wdrożone leczenie daje rezultaty.
Nie czytaj statystyk nt. stopnia przeżycia etc. Bo to tylko statystyki.
Od stawiania rokowań jest lekarz, który ew. będzie Cię leczył.
Może być tak, że te trzy guzki to ten sam nowotwór. Ale wątpliwości powinien rozwiać wynik badania histopatologicznego. Może być też tak, że nie wszystkie guzy muszą być złośliwe. Na razie wiemy zbyt mało, by cokolwiek wyrokować.