1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Reszka.78 - komentarze
Autor Wiadomość
Reszka.78 



Dołączyła: 29 Lis 2011
Posty: 948
Pomogła: 136 razy

 #301  Wysłany: 2019-01-23, 15:42  


Dziękuję Ci Bonaj ^^

Ja się właśnie zastanawiam czemu psychiatra nie zaproponowała mi nic takiego jak spotkanie z psychologiem czy jakaś psychoterapia. Nie znam się i może mówienie o tym nie należy do jej obowiązków, ale z drugiej strony troszkę dziwne, że ni podsunęła takiego rozwiązania. W końcu nie każdy ma świadomość przeróżnych możliwości związanych z problemem dotyczącym zdrowia fizycznego czy psychicznego. To Wy moi kochani, wyjaśniliście mi, że psychiatra wysłucha itd. ale że to psycholog powinien ze mną popracować nade mną. Gdyby nie Wy, nie miałabym tej świadomości.

Pozdrawiam serdecznie :)
 
Bonaj 


Dołączył: 10 Kwi 2014
Posty: 468
Pomógł: 53 razy

 #302  Wysłany: 2019-01-23, 16:07  


Reszka.78 napisał/a:
Ja się właśnie zastanawiam czemu psychiatra nie zaproponowała mi nic takiego jak spotkanie z psychologiem czy jakaś psychoterapia


psychiatrzy wierzą w psychiatrię, w leki
psycholodzy w psychoterapię

Te dwie formy powinny się uzupełniać, ale nie zawsze tak jest ;)
Niestety.
_________________
Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą. – (Aureliusz Augustyn z Hippony)
 
betsi 



Dołączyła: 03 Sty 2013
Posty: 1068
Pomogła: 107 razy

 #303  Wysłany: 2019-01-23, 16:27  


Szybciej byś się dostała prywatnie, na fundusz się czeka.