1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Rak piersi luminalny B HER2 +
Autor Wiadomość
JurasAkrobata 


Dołączył: 28 Cze 2016
Posty: 5

 #1  Wysłany: 2016-06-28, 17:30  Rak piersi luminalny B HER2 +


Piszę do was z prośbą o interpretację wyniku histopatologicznego guza i węzłów - wartowniczego i sąsiadujących, usuniętych podczas operacji usunięcia guza. Jest to wynik mojej mamy, ja sam mimo, że jestem studentem medycyny (dopiero I rok), nie jestem w stanie jeszcze przełożyć jej wszystkiego na prosty język, a lekarze zarzucają ją tylko terminologią medyczną. Dodam, że aktualnie jest ona po pierwszej serii agresywnej chemii (Endoxan + Antracykliny i pewnie coś na HER-2), generalnie lekarz przewidział dla niej 15 serii chemii - 4 agresywne, reszta łagodniejsza.



mms_img995798152.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 2040 raz(y) 107,01 KB

 
gaba 
PRZYJACIEL Forum


Dołączyła: 18 Kwi 2010
Posty: 3417
Skąd: warszawa
Pomogła: 1797 razy

 #2  Wysłany: 2016-06-30, 16:37  


Ale co konkretnie chciałbyś wiedzieć? Mimo powiększania nie udało mi się odczytać ważnej w tym przypadku informacji w wierszu "przerzuty raka w węzłach" dopisz ilości. Z postu nie wynika czy usunięto następne węzły.
Ale Ty powinieneś dobrze znać angielski, wejdź na stronę [url=www.cancer.gov] Comprehensive Cancer Information - National Cancer Institute
[/url]. Poczytaj podstawy, staging jak będziesz wiedział dokładnie co jeszcze chcesz wiedzieć to dam Ci namiary na dalszą literaturę.