1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Guz płuca? Gruźlica
Autor Wiadomość
misiak 


Dołączyła: 16 Lis 2012
Posty: 770
Pomogła: 96 razy

 #286  Wysłany: 2014-06-06, 14:03  


Mama skończyła chemię. 6 cykli po 5 dni. Niestety tu jestem znowu zawiedziona panią doktor, mamie dała tylko na rtg płuc. A węzły chłonne? Jestem zła i na lekarza i na mamę, która powinna powiedzieć , że ją niepokoją powiekszone węzły. A pani doktor powinna mamę dokładniej zbadać. Chemię wkońcu dostała ze względu na węzły chlonne.i ZŻGG. Brak mi słów. Teraz pozostaje czekac.
_________________
http://www.forum-onkologi...t976.htm#217751
 
misiak 


Dołączyła: 16 Lis 2012
Posty: 770
Pomogła: 96 razy

 #287  Wysłany: 2014-06-11, 19:42  


Mam pytanie, mama miała najpierw podaną cisplatynę, po paru miesiącach podano schemat IIlinii topotekan. Mama jest słaba, bolą ją ręce, nogi, jest większe drętwienie kończyn.
Jeśli okaże sie ,że ta chemia nie przyniosła efektu to można jeszcze coś innego podać?
_________________
http://www.forum-onkologi...t976.htm#217751
 
misiak 


Dołączyła: 16 Lis 2012
Posty: 770
Pomogła: 96 razy

 #288  Wysłany: 2014-06-17, 17:08  


Mama po badaniach i wizycie u lekarza. Wyniki są super, jak narazie. Rtg nic nie wykazalo, usg brzucha też. Narazie jest radość, choć wiemy jak to z tą chorobą jest.
Za dwa tygodnie mama ma dostac skierowanie na tk glowy i płuc. I tu mam nadzieje , że będzie dobrze. Pozdrawiam.
_________________